پرسشنامه آماده مدیریت
توضیحات:
این پرسشنامه ترجمه یک پرسشنامه استاندارد خارجی است و دارای ۲۵ سوال است که هدف آن بررسی میزان وفاداری مصرف کننده به برند از ابعاد مؤلفه شناختی وفاداری به برند، مؤلفه های عاطفی وفاداری به برند، ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت زمان، میزان منابع سرمایه گذاری شده، و مشارکت مدیریت ارشد می باشد. طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت بوده که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول مربوطه ارائه شده است.
فرمت فایل:
WORD
تعداد صفحات:
3
پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.
مطالب مرتبط